Известие

Collapse
No announcement yet.

Няма ми го маслото!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Да, спокойно можеш да се съмняваш в него, особено ако ти прави впечатление, че при студен старт двигателят потропва повечко за 3 - 4 секунди и после утихва.
    Да..прави ми впечатление при студения старт...хм...значи може да съм си вкарал автогол като съм налял масло още....а проблема да е бил в тоя клапан...хахахах...мале мале....
    Смяна на филтъра...ще оправи ли ситуацията с тоя клапан...евентоално ако е от него?

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
      Да..прави ми впечатление при студения старт...хм...значи може да съм си вкарал автогол като съм налял масло още....а проблема да е бил в тоя клапан...хахахах...мале мале....
      Смяна на филтъра...ще оправи ли ситуацията с тоя клапан...евентоално ако е от него?
      100% ще реши проблема с клапана но си вземи качествен филтър. Не се притеснявай, че си сипал много масло. Като смениш филтъра, запали, след като позагрее угаси, изчакай 1 минута и премери нивото. Ако трябва долей да е до средата на щеката. Ако след няколко часа престой нивото си е същото, значи клапанът работи добре.

      PS:
      Понеже търговци всякакви и филтри още по-всякакви, търси филтър, който освен че го дават да става за твоя двигател да има възвратен клапан и още по-добре и байпасен клапан.
      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:48.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #33
        И си купи филтър с два клапана( за нашите двигатели е такъв), защото продават каквото им падне и като нищо ще те изработят, макар, че не вярвам да е от филтъра, а пък ако знаеш каква мъка е смяната
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          100% ще реши проблема с клапана но си вземи качествен филтър. Не се притеснявай, че си сипал много масло. Като смениш филтъра, запали, след като позагрее угаси, изчакай 1 минута и премери нивото. Ако трябва долей да е до средата на щеката. Ако след няколко часа престой нивото си е същото, значи клапанът работи добре.
          Да,четох някъде че трябва да се внимава с тия филтри на тия пусти алфи....Насочете ме към някъв филтър?
          Глупавото е че явно маслото си е на мястото си ...а аз му налях към литър....може би ще трябва да източа малко...

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
            Да,четох някъде че трябва да се внимава с тия филтри на тия пусти алфи....Насочете ме към някъв филтър?
            Глупавото е че явно маслото си е на мястото си ...а аз му налях към литър....може би ще трябва да източа малко...
            Казах ти да не се притесняваш за нивото, защото като смениш филтъра с такъв с изправен клапан, нивото ще падне поради това, че магистралата ще се напълни така определено количество масло ще стои в нея а не в картера.
            Накратко - няма как след смяната на филтъра нивото в картера да се вдигне.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от CHEFO666 Покажи съобщение
              Да,четох някъде че трябва да се внимава с тия филтри на тия пусти алфи....Насочете ме към някъв филтър?
              Глупавото е че явно маслото си е на мястото си ...а аз му налях към литър....може би ще трябва да източа малко...
              Лорда или Еко някъде бяха пускали номера за филтъра
              sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                Лорда или Еко някъде бяха пускали номера за филтъра
                Лорда. Той писа дисертация на тази тема


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #38
                  Филтрон ОР 645 от Косер го взех, мога да се обзаложа, че филтъра няма пръст в това, той я кара вече доста време и приемаме ,че клапана не затваря и маслото е до горе и сега изведнъж затваря и маслото липсва, дори да долее то няма да стане повече, а ще е колкото трябва
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:15.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Филтрон ОР 645 от Косер го взех, мога да се обзаложа, че филтъра няма пръст в това, той я кара вече доста време и приемаме ,че клапана не затваря и маслото е до горе и сега изведнъж затваря и маслото липсва, дори да долее то няма да стане повече, а ще е колкото трябва
                    Ами точно така се получи да....изведнъж...до днес сутринта всичко си беше ок...
                    А има ли вероятност тоя клапан да зацикли в последствие ... ?

                    Comment


                    • #40
                      Покарай известно време и гледай маслото преди да правиш нещо.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Покарай известно време и гледай маслото преди да правиш нещо.
                        Утре ще я качим на магарето за да видим какво е положението от долу...тече ли от някъде...текло ли е....семеринги,чудесии....
                        странна работа...

                        Comment


                        • #42
                          Това за филтъра е само едно предположение. Ако е вярно, би трябвало до тази сутрин клапанът да не е работил и идведнъж да е проработил. Което не е невъзможно.
                          Друг симптом за неработещ клапан, освен потропването при студен старт е това че индикацията за ниско маслено налягане гасне с известно закъснение (2 - 3 секунди) при студен старт.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                            При мен тече от към скоростната кутия и си личи. Той казва, че е сухо там.
                            е семеринга е това

                            ---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:46 ----------

                            Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                            Има познал участник


                            ---------- Post added at 22:50 ---------- Previous post was at 22:46 ----------

                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            100% ще реши проблема с клапана но си вземи качествен филтър. Не се притеснявай, че си сипал много масло. Като смениш филтъра, запали, след като позагрее угаси, изчакай 1 минута и премери нивото. Ако трябва долей да е до средата на щеката. Ако след няколко часа престой нивото си е същото, значи клапанът работи добре.

                            PS:
                            Понеже търговци всякакви и филтри още по-всякакви, търси филтър, който освен че го дават да става за твоя двигател да има възвратен клапан и още по-добре и байпасен клапан.
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            И си купи филтър с два клапана( за нашите двигатели е такъв), защото продават каквото им падне и като нищо ще те изработят, макар, че не вярвам да е от филтъра, а пък ако знаеш каква мъка е смяната
                            филтъра е много важно нещо... смених доста марки и лампата светеше на маслото при първи старт в диапазаон 3-5 сек...
                            Докато най накрая не открих супер мупер филтър с който още докато въртя лампата изгасва Knecht/Mahle
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                              Преди няколко години след смяна на масло,и пробег около 150 километра със скорост около 130-140 ми светна лампата.Спрях вдигнах щеката нямаше никои.Погледнах от долу теч нямаше.Отидох отзад ауспуха чист,да де ама нещо ме накара да се загледам по задното окачване и тогава видях че в близките години от долу колата ръжда няма да хване
                              Който я кара тази кола както си трябва, капещото масло няма време да падне на земята и омаслява задния мост.
                              А който кара не-както трябва, го хваща червеното по кръстовищата и му пишат актове.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                                филтъра е много важно нещо... смених доста марки и лампата светеше на маслото при първи старт в диапазаон 3-5 сек...
                                Докато най накрая не открих супер мупер филтър с който още докато въртя лампата изгасва Knecht/Mahle
                                Значи съм някакъв късметлия, моя го взех от боклучав магазин, обаче лампата за налягането гасне още с първия такт на запален мотор. Последна гасне дюзата.

                                Comment

                                Working...
                                X